voicebot medyczny

Kompleksowe oprogramowanie do rejestracji pacjentów z wykorzystaniem voicebota – jak działa i jakie są jego zalety?

Szukasz kompleksowego oprogramowania do rejestracji pacjentów? Rozważ wprowadzenie do swojej firmy voicebota. Dlaczego warto? Z czym wiąże się wprowadzenie bota głosowego do firmy? Podpowiadamy!

To proste: pacjent dzwoni na numer telefonu placówki i rozmawia z voicebotem jak z recepcjonistą. Voicebot rozumie język naturalny i jest w stanie załatwić standardowe sprawy bez potrzeby przełączania do konsultanta. Czym są te „standardowe” tematy?

Przede wszystkim mowa o umawianiu wizyt u wybranych lekarzy (voicebot ma wgląd w grafik lekarzy), przełożenie lub odwołanie wizyty, potwierdzenie obecności. Poza czysto organizacyjnymi sprawami voicebot może też prowadzić badania satysfakcji (np. w formie ankiety), a także udzielać informacji o godzinach otwarcia czy przygotowaniu do zabiegu (jeśli podamy voicebotowi odpowiednie informacje w czasie nauki).

Korzyści z wdrożenia voicebota w rejestracji medycznej

Jak widzisz, voicebot może okazać się rozwiązaniem poprawiającym jakość obsługi pacjentów, a co za tym idzie  –  podnoszącym ich satysfakcję z usługi i ogólny komfort. 

Przejdźmy teraz do konkretnych korzyści płynących z wdrożenia voicebota w placówce medycznej do rejestracji.

  • Brak kolejek i oczekiwania na połączenie – voicebot odbiera telefony natychmiast i może obsługiwać nawet 5000 rozmów na minutę.
  • Możliwość rejestracji o dowolnej porze  –  dostęp do voicebota 24/7, 365 dni w roku.
  • Wielojęzyczna obsługa  –  voicebot Apifonica swobodnie posługuje się ponad 150 językami.
  • Przypomnienia o wizytach –  odpowiednio wdrożony voicebot automatycznie zadzwoni do pacjentów z przypomnieniem o wizycie.
  • Niższe koszty obsługi pacjentów –  voicebot redukuje koszty związane z zatrudnieniem personelu w rejestracji.
  • Większe zadowolenie pacjentów ze względu na szybszą i wygodniejszą rejestrację.
  • Mniejsza liczba nieodwołanych wizyt dzięki zautomatyzowanym przypomnieniom.
  • Voicebot może zbierać dane o preferencjach pacjentów i usprawniać proces rejestracji.
  • Możliwość udzielania podstawowych informacji usprawnia obsługę.  Voicebot może odpowiadać na pytania pacjentów o godziny otwarcia, dostępność lekarzy, zakres usług i inne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *