Szukasz kompleksowego oprogramowania do rejestracji pacjentów? Rozważ wprowadzenie do swojej firmy voicebota. Dlaczego warto? Z czym wiąże się wprowadzenie bota głosowego do firmy? Podpowiadamy!
Jak działa voicebot do rejestracji pacjentów?
To proste: pacjent dzwoni na numer telefonu placówki i rozmawia z voicebotem jak z recepcjonistą. Voicebot rozumie język naturalny i jest w stanie załatwić standardowe sprawy bez potrzeby przełączania do konsultanta. Czym są te „standardowe” tematy?
Przede wszystkim mowa o umawianiu wizyt u wybranych lekarzy (voicebot ma wgląd w grafik lekarzy), przełożenie lub odwołanie wizyty, potwierdzenie obecności. Poza czysto organizacyjnymi sprawami voicebot może też prowadzić badania satysfakcji (np. w formie ankiety), a także udzielać informacji o godzinach otwarcia czy przygotowaniu do zabiegu (jeśli podamy voicebotowi odpowiednie informacje w czasie nauki).
Korzyści z wdrożenia voicebota w rejestracji medycznej
Jak widzisz, voicebot może okazać się rozwiązaniem poprawiającym jakość obsługi pacjentów, a co za tym idzie – podnoszącym ich satysfakcję z usługi i ogólny komfort.
Przejdźmy teraz do konkretnych korzyści płynących z wdrożenia voicebota w placówce medycznej do rejestracji.
- Brak kolejek i oczekiwania na połączenie – voicebot odbiera telefony natychmiast i może obsługiwać nawet 5000 rozmów na minutę.
- Możliwość rejestracji o dowolnej porze – dostęp do voicebota 24/7, 365 dni w roku.
- Wielojęzyczna obsługa – voicebot Apifonica swobodnie posługuje się ponad 150 językami.
- Przypomnienia o wizytach – odpowiednio wdrożony voicebot automatycznie zadzwoni do pacjentów z przypomnieniem o wizycie.
- Niższe koszty obsługi pacjentów – voicebot redukuje koszty związane z zatrudnieniem personelu w rejestracji.
- Większe zadowolenie pacjentów ze względu na szybszą i wygodniejszą rejestrację.
- Mniejsza liczba nieodwołanych wizyt dzięki zautomatyzowanym przypomnieniom.
- Voicebot może zbierać dane o preferencjach pacjentów i usprawniać proces rejestracji.
- Możliwość udzielania podstawowych informacji usprawnia obsługę. Voicebot może odpowiadać na pytania pacjentów o godziny otwarcia, dostępność lekarzy, zakres usług i inne.
Dodaj komentarz